Odată proiectată structura cadru , aceasta trebuie încărcată cu conținut. Se recomandă echilibrarea corespunzătoare a părților teoretice cu exemple și studii de caz. De asemenea, se recomandă limitarea numărului de ecrane/modul la un maxim de 30...40 de ecrane. În cazul în care există conținut de volum foarte mare , este adecvată ”spargerea” acestuia în mai multe module, între module fiind recomandat ca utilizatorul să întreprindă activități (încărcare/descărcare, comutare) care să-l scoată din rutină. Este de asemenea indicat ca să se alterneze modulele de predare cu teste parțiale- astfel încât utilizatorul să fie ținut în priză.
Față de sistemele de e-learning dedicate învățământului superior, de exemplu, gradul de dificultate al testării trebuie să fie rezonabil, nu însă foarte scăzut pentru că atunci utilizatorul nu mai are încredere în seriozitatea sistemului.
Există diverse posibilități de salvare a unor astfel de materiale. În continuare se dă ca exemplu salvarea sub formă video, dintr-un material realizat în PowerPoint.
Pentru sisteme care rulează cu LMS (Learning Management System- evidența studenților) există formate specifice, cum ar fi de exemplu SCORM 2.0.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu