Treceți la conținutul principal

SSMAudit- Primul instrument informatic la standarde UE pentru auditul Securității și Sănătății în Muncă

















Avem plăcerea să anunțăm disponibilitatea SSMAudit- primul instrument informatic performant pentru auditul Securității și Sănătății în Muncă -  care poate fi utilizat de către toate industriile și pentru orice fel de mărime a întreprinderii. 
Dezvoltat în cadrul proiectelor iNTegRisk și Enisfer, instrumentul SSMAudit a beneficiat de suportul unor nume de prestigiu din domeniul SSM printre care menționăm profesorii universitari A. Jovanovic- de la universitatea Steinbeiss și P.Swuste- de la Universitatea din Delft.






Conformități

SSMAudit  este conform cu standardele OHASAS 18001, răspunde cerințelor ISO 31.000 și de asemenea este conform cu legislația națională în vigoare. 

Funcții principale suportate

a)Funcții de auditare propriu-zisă;
a.1.)SSMAudit  asigură auditul SSM pe baza metodei celor 10 elemente;
a.2.)SSMAudit realizează tabelul Puncte slabe- Puncte tari- acțiune de început pentru orice fel de activitate de îmbunătățire a situației;
a.3)SSMAudit  generează automat în funcție de constatările auditului un draft pentru planul de îmbunătățire bazat pe expertiză specifică și conform cu legislația în vigoare;
a.4)SSMAudit oferă pe baza constatărilor auditului ”Fișele tehnice de intervenție rapidă pentru îmbunătățirea punctului slab” specifice pentru fiecare punct slab identificat în parte
a.5)SSMAudit oferă  pe baza constatărilor auditului Analiza Vulnerabilității Funcțiilor Principale ale Întreprinderii. 
b)Funcții de formare- calificare:
b.1.)Curs de instruire ca auditor intern
b.2.)Inițiere în metoda de audit bazată pe cele 10 elemente


Alte informații

SSMAudit poate fi particularizat în funcție de specificul unității dvs. 
Pentru informații suplimentare și prețuri vă rugăm apelați adresele de e-mail cunoscute.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

IDENTIFICAREA ȘI ANALIZA CAUZELOR RĂDĂCINĂ -1

Analiza cauzelor rădăcină este o metodă extrem de folosită de către managementul de performanță  din firmele dezvoltate. Metoda este considerată ca o metodă primară- care trebuie utilizată în primele faze ale analizei specifice procesului managerial. Ne propunem să prezentăm o metodă de analiză a cauzelor rădăcină care să poată fi aplicată atât pentru managementul calității cât și pentru managementul securității – ținând seama de faptul că în cea mai mare parte, cauzele rădăcină ale problemelor de calitate și problemelor de securitate și sănătate sunt comune. Figura 1 prezintă modul  global de analiză pentru cauzele rădăcină Din figură se poate observa că avem 2 procese distincte: ·         -un proces de identificare- care va fi realizat pe baza metodei cunoscute și ca 5 W ( 5 Why); ·         -un proces de analiză; procesul de analiză urmărește: o   stabilirea cauzelor specifice managementului calității și managementului de SSM; o   ierarhizarea cauzelor identificate;

Figura 1  Structurare…

DEVELOPING SAFETY ASSESSMENT SYSTEMS USING EXPERT SYSTEM SHELLS-1

Acknowledgements: The author wants to thank XpertRule Software LTD and mr. Tim Sell for being able to try Decision Author- the main software in which this prototype shall be built.
GENERAL ASPECTS Safety domain of research is by excellence a domain based on expertise. Textbooks and theoretical knowledge are good but the safety expert which inspects three times a day a certain part of an enterprise is the ultimate safety dealer here. A lot of expertise is transformed into lessons learned- that are used for training and improvement of existing safety attitudes. On the other part, this expertise could be also valued in order to build optimal and effective safety assessment systems. An expert system is software that emulates the decision-making ability of a human expert. In our case- the expert part should interrogate the specific employees regarding safety aspects of an enterprise. The next figure illustrates how a safety expert, with the necessary knowledge into the problem could impr…

VULNERABILITY METRICS AND KPI

KPI definitionA key performance indicator(KPI) is a measure of performance, commonly used to help an organization defineand evaluate how successful it is, typically in terms of making progress towards its long-term organizational goals.
–KPIs provide business-level context to security-generated data –KPIs answer the “so what?” question –Each additional KPI indicates a step forward in program maturity –None of these KPIs draw strictly from security data
COBITControl Objectives for Information and Related Technology (COBIT) is a framework created by ISACA for information technology (IT) management and IT governance. It is a supporting toolset that allows managers to bridge the gap between control requirements, technical issues and business risks. COBIT was first released in 1996; the current version, COBIT 5, was published in 2012. Its mission is “to research, develop, publish and promote an authoritative, up-to-date, international set of generally accepted information technology control obj…